Bon dia famílies!!
Des del Departament d'acció social i ciutadania i amb la col·laboració del Consell Comarcal de Cerdanya, la setmana vinent comencem el cicle de xerrades "Créixer amb tu".
Les xerrades estan adreçades a mares i pares amb fills/es de 0 a 36 mesos i són les següents:
01/02/11: LA IMPORTÀNCIA DEL JOC, es farà a la sala comú de la Llar d'Infants Municipal de Puigcerdà (C. Mosquera n.4)a les 18h.
15/02/11: INTERACCIÓ I COMUNICACIÓ EN ELS TRES PRIMERS ANYS DE VIDA, es farà a la sala comú de la Llar d'Infants Municipal de Puigcerdà (C. Mosquera n.4)a les 18h.
22/02/11: RUTINES, HÀBITS I NORMES, es farà a la Llar d'Infants ALPI d'Alp (C. Mancomunitat)a les 21h.
12/04/11: ALIMENTACIÓ SANA, CONSELLS PRÀCTICS, es farà al Local Social de Bellver de Cerdanya a les 17'30h.
Les xerrades tenen una durada de dues hores aproximadament i estan preparades en forma de taller, és a dir, pensades perquè tots/es vosaltres hi pogueu participar activament.
Espero que trobeu la informació interessant i que pogueu participar-ne, sempre està bé tenir més informació per educar als nostres fills i, a més a més, per variar no serem la Tina o jo la que us la doni!!
Montse
Tenir un fill és tornar a mirar-se el món amb uns altres ulls, redescobrir aquelles petites coses que, com a adult, ja donem per fet que hi són. Però també és tornar-se a descobrir a un mateix com a una nova persona, amb la categoria de pare o mare i preguntar-se contínuament: i ara, què he de fer? Com ho he de fer? Quan ho he de fer?...
Al Novembre de 2007 el Consell Comarcal de
viernes, 28 de enero de 2011
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario