Bon dia famílies!!
Entrem en la recta final del Juga amb Mi i ara ens toca experimentar i "marranejar".
Recordeu que les setmanes vinents (del 2 al 6 , del 9 al 13 i del 16 al 20 de Maig) s'ha de portar una bata i/o roba vella tant pels pares/mares com pels nens/es.
Ens veiem!!
Tina i Montse
Tenir un fill és tornar a mirar-se el món amb uns altres ulls, redescobrir aquelles petites coses que, com a adult, ja donem per fet que hi són. Però també és tornar-se a descobrir a un mateix com a una nova persona, amb la categoria de pare o mare i preguntar-se contínuament: i ara, què he de fer? Com ho he de fer? Quan ho he de fer?...
Al Novembre de 2007 el Consell Comarcal de
viernes, 29 de abril de 2011
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

Hola, solo decir que me encanto poder compartir momentos tan buenos con vosotras y los padres de llivia y alp ya que son en los que estado y la verdad que estoy muy contenta de el resultado de esta experiencia nueva tanto para mi hijo como para mi.
ResponderEliminarComo ya os comente que marcho unos meses es para deciros que repetiremos la experiencia si todo sale bien que es como saldrá y solo deciros que el 12 es nuestro ultimo día pero que estaremos en contacto asier y yo.
GRACIAS POR TODO Y SEGUIR ASI LO ESTAIS HACIENDO GENIAL.