Bon dia famílies!!
Us recordem que avui celebrarem la festa de Nadal del Juga amb Mi.
Igual que per la castanyada, ens trobarem tots al PALAU D'ESPORTS I CONGRESSOS d'ALP a les 17'30h.
Serà la segona trobada de totes les famílies: escoltarem nadales, ambientarem l'espai amb decoració nadalenca i, com sempre, jugareu amb els vostres fills i filles.
Entre tots portarem el berenar, recordeu però que només podem portar ampolles d'aigua amb dossificador o biberons.
Com sempre l'activitat la durem a terme descalços, per tant, no us oblideu d'agafar els mitjons gruixuts antilliscants. A qui li vingui de gust pot portar un barret de Pare Noel.
Desprès de passar-ho molt i molt bé, i amb la panxa plena, algú molt especial ens farà una visita!!!
US HI ESPEREM A TOTS!!
Montse i Tina
Tenir un fill és tornar a mirar-se el món amb uns altres ulls, redescobrir aquelles petites coses que, com a adult, ja donem per fet que hi són. Però també és tornar-se a descobrir a un mateix com a una nova persona, amb la categoria de pare o mare i preguntar-se contínuament: i ara, què he de fer? Com ho he de fer? Quan ho he de fer?...
Al Novembre de 2007 el Consell Comarcal de
martes, 13 de diciembre de 2011
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario