La setmana del 27 de febrer a l'1 de març farem un TALLER DE CUINA DOLÇA, penseu a portar una bata o davantal, un bol petit (potser pels més menuts estaria bé que fos de plàstic) i una cullera de fusta.
La setmana següent, del 5 al 9 de març, farem el TALLER DE CUINA SALADA, un altre cop necessitarem una bata o davantal, un corrió o "rodillo" i, entre tots, portarem els ingredients. Al taller de cuina salada hi estan convidats els germans grans.
Si algun nen o nena té al·lèrgia a alguna cosa, estaria bé que ens ho fèssiu saber per tenir-ho en conta alhora de preparar el taller.
Esperem que en gaudiu tots, BON PROFIT!!!

No hay comentarios:
Publicar un comentario