Us deixem la cançó de Sant Jordi que cantem al Juga amb mi (aquesta no està al cançoner):
SANT JORDI NO TENIA
CAP SOLDAT
SANT JORDI NO TENIA CAP SOLDAT
SANT JORDI NO TENIA
CAP SOLDAT
I TOT SOL VA MATAR EL
DRAC.
SANT JORDI LA PRINCESA VA SALVAR
SANT JORDI LA PRINCESA VA SALVAR
SANT JORDI LA PRINCESA VA SALVAR
I UNA ROSA LI DONÀ.
No hay comentarios:
Publicar un comentario