LA FESTA DELS PIRATES.
Esperem que els temps ens acompanyi i poguem gaudir-ne tots.
QUÈ CAL PORTAR?
• Disfressa de pirata per grans i petits
• Menjar (hi ha grups que han organitzat costellades), beguda i tot el que necessitin els vostres fills per passar el dia.
• Si el temps acompanya, roba i jocs d’aigua (piscines petites, cubells, pistoles d’aigua...)
• Mantes, llençols, tovalloles... per poder-vos estirar al terra
• Imaginació i moltes ganes de passar-ho bé!
Si plou l’activitat queda anul•lada.
Aquí teniu el mapa de com arribar-hi
Us hi esperem a tots/es!!!
Montse i Tina
No hay comentarios:
Publicar un comentario