Tenir un fill és tornar a mirar-se el món amb uns altres ulls, redescobrir aquelles petites coses que, com a adult, ja donem per fet que hi són. Però també és tornar-se a descobrir a un mateix com a una nova persona, amb la categoria de pare o mare i preguntar-se contínuament: i ara, què he de fer? Com ho he de fer? Quan ho he de fer?...
Al Novembre de 2007 el Consell Comarcal de
miércoles, 24 de octubre de 2012
CASTANYADA 2012
Bon dia famílies!!
Com tots sabeu, la setmana vinent farem la FESTA DE LA CASTANYADA.
Ens trobarem tots al PALAU D'ESPORTS I CONGRESSOS D'ALP EL DIMARTS 30 D’OCTUBRE A LES 17.30h.
És la primera trobada per a totes les famílies, posarem música i cantarem les cançons de tardor.
Entre tots hem de portar el berenar, recordeu però que les begudes només poden ser ampolles d'aigua amb dosificador o biberons.
Com sempre, l'activitat la durem a terme descalços, per tant no us oblideu d'agafar els mitjons gruixuts antilliscants.
Si voleu us podeu animar a participar al:
III CONCURS DE PANELLETS DEL JUGA AMB MI
Hi haurà premis pels panellets més bons i pels panellets més originals.
US HI ESPEREM A TOTS!!
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

No hay comentarios:
Publicar un comentario