Bon dia familíes!!
Aquesta setmana (del 26 al 30 de novembre) farem un tastet dels fruits i fruites típiques de la tardor. Per poder-lo dur a terme cal que cadascú porti l'aliment que vam acordar la setmana anterior, una forquilla i, si cal, un pitet!
Esperem que gaudiu d'aquesta experimentació.
Bon profit!!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario