Dimarts 5 de febrer de 2013
TOTS ELS GRUPS AL POLIESPORTIU D’ALP a les 17'30h.
II Concurs de disfresses:
- Premi a la millor disfressa casolana
- Premi a la família millor disfressada
Portar el berenar entre tots (ampolles d'aigua amb dosificador) i mitjons antilliscants (anirem descalços). Els
germans grans, tiets i tietes, avis i àvies,... estan convidats, i també els animem a què vinguin disfressats!!!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario