Bon dia famílies!!
Ja teniu els DVD amb les fotos de l'activitat, els podeu passar a buscar qualsevol dia de 8 a 15h pel local de Serveis Socials del Consell Comarcal de la Cerdanya (C/Alfons I 50-52 de Puigcerdà). Per a aquells que encara no ens heu portat un DVD, penseu en portar-lo per poder-vos gravar les fotos.
Per la nostra banda, ja comencem a treballar en l'activitat de l'any que ve. Així doncs, a principis de setembre us farem una trucada per veure si voleu continuar a l'activitat, penjarem cartells perquè s'hi spuntin famílies noves, concretarem el dia d'inici...
Acabeu de passar bon estiu i, sobretot, jugueu molt amb els vostres fills/es!!
BONES VACANCES
Montse, Tina i Natàlia
Flors de la Festa Final - Juny 2013
Tenir un fill és tornar a mirar-se el món amb uns altres ulls, redescobrir aquelles petites coses que, com a adult, ja donem per fet que hi són. Però també és tornar-se a descobrir a un mateix com a una nova persona, amb la categoria de pare o mare i preguntar-se contínuament: i ara, què he de fer? Com ho he de fer? Quan ho he de fer?...
Al Novembre de 2007 el Consell Comarcal de
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario