El dimarts 29 d'octubre farem la festa de la Castanyada a les 17'30h al Palau d'Esports i Congressos d'Alp.
Serà la 1ª trobada de totes les famílies del Juga amb mi. Us animem a venir disfressats de castanyers i castanyeres tant grans com petits!
I els més atrevits podeu participar en el CONCURS DE PANELLETS. El jurat es formarà el mateix dia i decidirà els premis de :
- els panellets més bons
- els panellets més originals
No us oblideu dels mitjons antilliscants i del berenar de castanyada que portarem entre tots.
MOLT BONA CASTANYADA A TOTS/TOTES!!
Montse, Natàlia i Tina

No hay comentarios:
Publicar un comentario