Aquesta setmana farem la Festa de la Pasqua el dimarts dia 8 d'abril a les 17'30h al Palau d'Esports i Congressos d'Alp.
Serà la quarta trobada de totes les famílies. Podeu portar el berenar entre tots ( recordeu que per beure cal portar només aigua amb dosificador).
Posarem música, farem jocs, una gimcana per petits i grans,... Us esperem!!
BONA PASQUA A TOTS/ES!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario