Bones famílies!!
Recordeu que el dissabte dia 14 de juny farem la Gran Festa de Comiat de tots els grups del Juga amb mi.
Ja estem a la recta final del Juga amb mi!
Arriba el bon temps, les vacances, la platja, .... i el Juga amb mi s'acaba. Aquesta setmana farem la Festa de Comiat de cada grup, en l'horari i espai habitual.
Cal portar el berenar entre tots. Poden venir els germans grans.
Recordeu que el dissabte dia 14 de juny farem la Gran Festa de Comiat de tots els grups del Juga amb mi.
No hay comentarios:
Publicar un comentario