JUGA AMB MI 2014-2015
A partir del dia 6 d'octubre comença novament el Juga amb mi!!
Actualment hi ha quatre grups actius:
ALP - Dilluns de 17.30 a 19h
BELLVER - Dimarts de 17 a 18.30h
PUIGCERDÀ - Divendres de 15.30 a 17h
PUIGCERDÀ - Divendres de 17.30 a 19h
Excepte en aquest darrer grup, els altres encara disposen de places lliures, per tant, si coneixeu algú que pugui estar interessat en l'activitat que ens truqui per apuntar-se (tel: 972 14 13 13).
També hi ha ofertat un grup a Llívia, els dilluns de 15 a 16.30h, però només es posarà en marxa si hi ha un mínim de 8 famílies que s'hi apuntin.
Recordeu que el primer dia serà una reunió informativa de l'activitat i agafarem les dades, els DVD, les fotos...
A partir de la setmana del 13 d'octubre comencem. No oblideu els mitjons de psico!!
Fins aviat!
Tina, Natàlia i Montse
No hay comentarios:
Publicar un comentario