Cal portar:
- el berenar entre tots (recordeu que per beure només podem portar aigües petites amb dosificador)
- mitjons antilliscants, per si cal anar descalços
- opcionalment podeu venir amb barrets de Pare Noel, diademes de Reno o qualsevol complement per ambientar la festa.
Cal confirmar el nombre de nens/nenes que assistiran a la festa per telèfon o correu electrònic.
Serà la segona trobada de totes les famílies del Juga amb Mi, on escoltarem nadales, jugarem, farem manualitats,.... i al final tindrem una visita molt especial!
BONES FESTES A TOTS!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario