Com ja sabeu, la setmana vinent farem la festa de Carnestoltes.
Divendres 5 de Febrer al Palau d'Esports i Congressos
d'Alp a les 17.30h.
Serà
la segona trobada de totes les famílies del Juga amb Mi.
Hi haurà música i jocs i, per suposat, s'ha de venir disfressat!!
Entre tots s'ha de portar el berenar (recordeu que la beguda ha de ser amb dosificador) i moltes ganes de passar-ho bé!!
Montse i Anna

No hay comentarios:
Publicar un comentario