Unes galetes molt fàcils de fer
i que mai fallen.
INGREDIENTS:
250 g de farina.
125 g de mantega.
100 g de sucre.
50 ml de llet.
1 culleradeta (5g) de llevat en
pols o impulsor (Royal).
PREPARACIÓ:
1. En un bol barregeu amb una
espàtula de fusta la farina, el llevat, el sucre, la mantega pomada i la llet
freda. Treballeu la massa amb les mans i quan vegeu que es desenganxa de les
parets del bol, traieu-la i poseu-la sobre el marbre de la cuina. Amasseu-la amb
les mans, fins que quedi ben fina.
2. Enfarineu el marbre i esteneu
amb un carró la pasta, que faci 3
mm de gruix. Talleu les galetes amb motlles de formes o
amb un got per fer-ne rodones. Quan estiguin fetes podeu tirar-hi sucre o
canyella per sobre.
3. Poseu un silpat en una plata de
forn. Poseu-hi les galetes l´una al costat de l’altra i coeu-les al forn
escalfat 15 min a 150 ºC.
(Si les galetes us han quedat molt primes, segurament es faran abans, aneu
vigilant que no se us cremin)
4. Els últims 3 minuts enceneu
el gratinador perquè es dorin per sobre. Traieu la safata del forn i separeu
les galetes amb una espàtula. Deixeu-les refredar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario