Aquestes setmanes farem un taller de panellets, nosaltres posarem una mica de massa per a cada nen (per fer tres o quatre panellets) i entre totes les famílies que vingueu aquest dia, portareu els ingredients per a poder decorar-los.
A casa una miqueta al forn i.... Bon profit!!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario