Divendres 18 de maig: SORTIDA A LA GRANJA. Farem una sortida a
Divendres 25 de maig: SORTIDA AL PARC. Farem una sortida al Parc de Queixans amb tots els grups que participen al Juga amb Mi. Ens trobem a les 17’30h als gronxadors situats al Passeig de la Coma. En el cas de que plogui, la sortida quedarà anul·lada.
Divendres 1 de juny (grup 2015) i divendres 8 de juny (grup 2016 i Alp): ÚLTIM DIA DE GRUP.
Divendres 15 de juny: FESTA FINAL DEL JUGA AMB MI. Farem la festa final amb tots els grups que participen al Juga amb Mi. Ens trobem a les 17’30h al GIMNÀS DE L’ESCOLA D’ALP. Cal portar el berenar entre tots (no líquids), mitjons antilliscants (anirem descalços) i moltes ganes de passar-ho bé!!!! Els germans grans, tiets i tietes, avis i àvies,... estan convidats. Ens acomiadarem dels nens de P-5, ja que s’han fet grans i l’any vinent no vindran a l’activitat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario