Tenir un fill és tornar a mirar-se el món amb uns altres ulls, redescobrir aquelles petites coses que, com a adult, ja donem per fet que hi són. Però també és tornar-se a descobrir a un mateix com a una nova persona, amb la categoria de pare o mare i preguntar-se contínuament: i ara, què he de fer? Com ho he de fer? Quan ho he de fer?...


Al Novembre de 2007 el Consell Comarcal de la Cerdanya va iniciar el Projecte JUGA AMB MI en el que hi participen famílies de diferents pobles de la Cerdanya que ens acompanyen en les sessions que tenen lloc a Alp, Bellver, Llívia i Puigcerdà.

JUGA AMB MI és un espai familiar d’acompanyament en la criança per a pares i mares amb nens i nenes de 6 mesos fins a 3 anys.

lunes, 14 de mayo de 2018

SORTIDES JUGA AMB MI

Us recordem que ens queden pocs dies d'activitat: dues sortides a l'exterior, l'últim dia de grup i la festa final.

Divendres 18 de maig: SORTIDA A LA GRANJA. Farem una sortida a la Granja de Puigcerdà amb tots els grups que participen al Juga amb Mi. Ens trobem a les 17’30h a l’Església de Sant Marc, on podreu aparcar amb els cotxes, per anar tots plegats fent una passejada fins a la granja. Preguem la màxima puntualitat! Com cada any, podeu portar bicicletes, motos o el que cregueu oportú perquè els nens i nenes gaudeixin més del camí. Penseu que és una via transitada i haurem d’anar tots molt alerta dels nens/es. En el cas de que plogui, la sortida quedarà anul·lada.

Divendres 25 de maig: SORTIDA AL PARC. Farem una sortida al Parc de Queixans amb tots els grups que participen al Juga amb Mi. Ens trobem a les 17’30h als gronxadors situats al Passeig de la ComaEn el cas de que plogui, la sortida quedarà anul·lada.

Divendres 1 de juny (grup 2015) i divendres 8 de juny (grup 2016 i Alp): ÚLTIM DIA DE GRUP.

Divendres 15 de juny: FESTA FINAL DEL JUGA AMB MI. Farem la festa final amb tots els grups que participen al Juga amb Mi. Ens trobem a les 17’30h al GIMNÀS DE L’ESCOLA D’ALP. Cal portar el berenar entre tots (no líquids), mitjons antilliscants (anirem descalços) i moltes ganes de passar-ho bé!!!! Els germans grans, tiets i tietes, avis i àvies,... estan convidats. Ens acomiadarem dels nens de P-5, ja que s’han fet grans i l’any vinent no vindran a l’activitat. 
                                         Resultat d'imatges de estiu

No hay comentarios:

Publicar un comentario