Bon dia famílies!
Ja tornem a estar en marxa i iniciant l'activitat per l'any vinent.
Hem començat a penjar els cartells perquè la gent s'inscrigui a l'activitat, els que ja formeu part d'un grup no cal que feu res, nosaltres ens posarem en contacte amb vosaltres per veure si voleu continuar.
Com podeu veure a la pàgina d'inici del blog, hem creat una entrada que es diu "Les receptes del Juga amb Mi", va ser una proposta que va sorgir de les famílies que van assistir a l'activitat el primer any i ara en podrem gaudir tots.
Si algun dia no sabeu que fer per menjar o voleu receptes noves, aquesta pàgina us farà servei.
També podeu fer-nos arribar les vostres receptes per afegir al blog i poder-lo fer crèixer entre tots.
Per últim, ens queden aqui alguns CD's de fotos que encara no s'han recollit, recordeu que els podeu passar a buscar per Serveis Socials (C. Alfons I 50-52, Puigcerdà), de dilluns a divendres i de 8 a 15h.
Ens veiem aviat, acabeu de gaudir de l'estiu!!
Montse i Tina
Tenir un fill és tornar a mirar-se el món amb uns altres ulls, redescobrir aquelles petites coses que, com a adult, ja donem per fet que hi són. Però també és tornar-se a descobrir a un mateix com a una nova persona, amb la categoria de pare o mare i preguntar-se contínuament: i ara, què he de fer? Com ho he de fer? Quan ho he de fer?...
Al Novembre de 2007 el Consell Comarcal de
jueves, 25 de agosto de 2011
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario