Aquesta setmana el Juga amb mi torna a començar als municipis d'Alp, Bellver i Puigcerdà.
Pels més despistats o per aquells que comenceu aquest any us recordem els horaris i el que heu de portar a l'activitat:
Bellver: Tots els dimarts no festius de 5.15 a 6.45 a la sala de psicomotricitat de l'escola.
Alp: Tots els dijous no festius de 5.15 a 6.45 al gimnàs de l'escola.
Puigcerdà (nens nascuts el 2010): Tots els divendres no festius de 3 a 4.30 al local de Serveis Socials.
Puigcerdà (nens nascuts el 2008 i 2009): Tots els divendres no festius de 5.30 a 7 al local de Serveis Socials.
Recordeu que el primer dia heu de portar la foto de família, els 2 CD's i els 2 € i que sempre que assistiu heu de dur els mitjons antilliscants, un "mini" berenar i tot el que necessitin els vostres fills/es per aquesta estona (bolquers, aigua...)
Però sobretot no us deixeu a casa les GANES DE PASSAR-HO BÉ I DE COMPARTIR BONS MOMENTS AMB LES ALTRES FAMÍLIES!!
Montse i Tina
Tenir un fill és tornar a mirar-se el món amb uns altres ulls, redescobrir aquelles petites coses que, com a adult, ja donem per fet que hi són. Però també és tornar-se a descobrir a un mateix com a una nova persona, amb la categoria de pare o mare i preguntar-se contínuament: i ara, què he de fer? Com ho he de fer? Quan ho he de fer?...
Al Novembre de 2007 el Consell Comarcal de
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario