Com tots sabeu, avui celebrem la festa de la CASTANYADA.
Ens trobarem tots al PALAU D'ESPORTS I CONGRESSOS D'ALP A LES 17.30h.
És la primera trobada per a totes les famílies, posarem música i cantarem les cançons de tardor.
Entre tots hem de portar el berenar, recordeu però que les begudes nomès poden ser ampolles d'aigua amb dossificador o biberons.
Com sempre, l'activitat la durem a terme descalços, per tant no us oblideu d'agafar els mitjons groixuts antilliscants.
Si voleu us podeu animar a participar al:
II CONCURS DE PANALLETS DEL JUGA AMB MI
Hi haurà premis pels panellets més bons i pels panellets més originals.
US HI ESPEREM A TOTS!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario