Bon dia família!!
El Juga amb mi vol dessitjar-vos que passeu unes bones festes i una bona entrada d'any.
Ens veiem al gener amb les mateixes ganes!!
Montse, Tina i Natàlia
P.D: El Pare Noel va pensar en tots els nens quan va portar els regals. Aquells que no van poder venir a la festa, si voleu, podeu passar a recollir el vostre detall qualsevol dia no festiu de 8 a 15h pel Local de Serveis Socials de Puigcerdà (C/ Alfons I 50-52).
No hay comentarios:
Publicar un comentario