Bon dia famílies!
Aquesta setmana farem un TALLER DE CUINA SALADA.
Cal portar una bata o davantal pels nens/nenes, un corró de cuina ("rodillo"), una cullera i l'ingredient que haurem acordat la setmana anterior.
Recordeu que aquest dia poden venir els germans grans!
BON PROFIT!!
Montse, Natàlia i Tina
No hay comentarios:
Publicar un comentario